14 mars 2010

Modernt svep

Jag vill allra först tacka för alla fina ord och lyckönskningar i samband med butikens start. De betyder så oerhört mycket! Tack, tack, tack! Nu väntar allt det roliga med att få iväg alla varor till deras nya adresser. Det är spännande och oerhört lärorikt. Jag tar tacksamt emot respons från Er som varit inne i butiken och kikat, på vad som kan göras bättre, eller vad som eventuellt inte har fungerat. Ris som ros är välkommet!

I går hade vi lite melodifestivalfest, och blev då uppvaktad med detta urläckra svep i modern tappning. Min gode vän Mattias tillverkar dessa och de är så oerhört tjusiga. Här är det fyllt med vackra sockerbitar och en liten gottegris från Mattias egen produktion. Jag har visat hans tändsticksask i ett tidigare inlägg (kika här). Skulle någon vara intresserad av ett litet svep, kan Ni höra av Er till mig.

Ha en underbar söndag!
Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    har precis kikat i din butik och den är såå fin! Kommer helt klart att sätta mig ner o kolla runt i kugn och ro när jag har ordentligt med tid.

    Även jag kommer att bli delägare till en web shop inom kort! Håll utkik!

    Ha en fin dag!
    Kram Nadja

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,

    Vill bara önska dig lycka till med din fina nya butik! Oerhört charmig och det kommer gå precis hur bra som helst - det är jag säker på! Grattis och lycka till!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till med din nya butik. Vad härligt att du vågat förverkliga din dröm. Jag hoppas jag oxå törs en dag...:-)
    //Kram fr norr

    SvaraRadera
  4. Så fint med den röda färgklicken! Kul med händiga vänner!
    Skall kika in i butiken, stort lycka till med den!
    Kram Nettan

    SvaraRadera