6 mars 2010

Verandan är öppen









Vi har välsignats med strålande solsken de senaste dagarna och då har jag kunnat gläntat på glasverandans dörr. Att öppna dörren är som att öppna för vår, ljus och fågelkvitter.
Huset blir med ens lite ljusare, lite gladare och framförallt mår jag så bra ända in i själen. Jag har haft en underbar fredags eftermiddag tillsammans med fyra härligt sprudlande inredningstjejer. Ett möte som gav mig så mycket och framförallt berikar det med nya trevliga bekantskaper.
Överst i trappen sitter Jannice med bloggen Simplicity, därefter Anna med bloggen
Anna inreder, Susann med bloggen Purple Area. På nedersta trappsteget sitter Linda, som även hon är från Kristianstad. Hon skriver på bloggen Living like Linda.
Nu väntar en tur till isen i Valjeviken, där skridskoåkning och korvgrillning står på schemat i vårsolens glans.
Kram Maria

13 kommentarer:

  1. Åh, vilka bilder!

    Tittar in ikväll igen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var toppen att ses & vilka fina bilder du tagit! Alltid hemskt att se sig själv på bild dock ;) kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju okey!
    Tack än en gång!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Kul att träffa bloggvänner!
    Jag har titat på din blogg några gånger nu och nu känner jag att det är dags att lämna en kommentar.

    Vilken fin veranda! Jag ahr också suttit i vår och njutit idag och dörrarna står fortfarande öppna in mot hallen. Härligt med solljuset!

    Trevlig fortsättning på lördagen!

    SvaraRadera
  5. Men SÅÅÅ kul! Ja, bloggvärlden erbjuder enormt mycket roligt!

    Kram l-l

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder! Nu längtar man... =)

    Frötävling hos mig, om du är odlingsintresserad! :)

    SvaraRadera
  7. Vad kul att jag hittade dig här :-)
    Vilken underbart hus ni har, skulle vilja ha så själv med. Ska bli kul att se din butik, när öppnar du? Ska kika runt lite mer i din blogg !

    Kram Jessica ( Axels mamma)

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder från din veranda! Så härliga!
    Det syns riktigt hur roligt ni haft med mycket gemenskap och skratt...härligt att omge sig med en massa goa vänner med gemensamt intresse=)

    Ha en fin söndag!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  9. Så vårigt och fint på din vackra veranda, så himla fina bilder! Härligt med liten bloggträff, det ger så mycket att träffa likasinnade. Ha det gott. Kram Paula

    SvaraRadera
  10. Vilket underbart hus! Och jättefina bilder!

    SvaraRadera
  11. Men vad kul :)

    Hälsningar Louise

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar veranda! :) Jättefina bilder som ger härliga vårkänslor! :)

    Och vad roligt att träffa bloggvänner som delar samma intresse. :)

    Ha en bra dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Tusen Tack för igår!Underbar pysselkväll för ABK som du ordnade.
    Fick så mycket inspiration av dig och dina saker att det sprudlar i kroppen inför julen, Tack!
    Susan Hälsogruppen:)

    SvaraRadera