16 april 2010

Livsstilsdag a la Lilla Villa Vita


Sitter här och jobbar med min alternativa livsstilsdag a la Lilla Villa Vita!
Lördagen den 1 maj mellan 11-16 står dörrarna öppna in till Lilla Villa Vita.
Jag har funderat på att delta i allehanda inredningsmässor, men inte funnit någon som passat mig i smaken. Nu fixar jag min egen i miniformat. Husets nedervåning kommer att vara stylad i butikens varor och jag utlovar många trevliga överraskningar iform av nya varor i sortimentet.
På gården utlovas trädgårdsinspiration, byggnadsvård, silversmide och annat spännande.
Bilden ovan är från vår lilla gård. Favoriterna har samlats till helg: kyrkbänk, rottingstol, spjälbord, Mårbacka, stormlykta, flaska med patentlock, zinkhink... Så mycket jag som det kan vara!
Jag önskar er en mysig helg och så hoppas jag att jag får lov att träffa er den 1 maj, det hade glatt mig enormt!
Jag återkommer med mer information!
Kram Maria

9 kommentarer:

  1. Mysigt det låter, hoppas du får många besökare!
    Skulle jättegärna vilja var där!
    Lycka till!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Åh vad kul!! Vad synd att jag bor så långt bort, hade gärnat kommit o kikat:)

    (kan du inte visa bilder på bloggen sen?)

    Trevlig helg och lycka till!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hade gärna kommit och hälsat på, men jag bor tyvärr lite för långt ifrån. Hoppas det blir lyckat! Ha en skön helg! /Sofie

    SvaraRadera
  4. Oj..Ja att jag har för långt o åka kan jag ju inte säga men tyvär jobbar jag...:(

    Annars hade jag minsan hängt på grinden..tihi..

    Får hoppas på en träff en annan gång helt enkelt..

    vARMA Helg Kramar Elin

    SvaraRadera
  5. Hade varit sååå kul!
    Men den första medverkar jag i ett annat jippo här i närheten! Kul också, men det hade varit så himla roligt att se allt det fina hos dig, och att träffa dig förstås!!=))

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Oh vad spnnande. Vart bor ni?

    Fin bild med massa fina saker!

    Kramis

    SvaraRadera
  7. Varför bor jag så långt norrut?

    SvaraRadera
  8. Åh det låter som en underbar dag hos er! Och den 1 maj är ju röd dag och alltså stängd butik. Kanske ska ta med sig sambon och åka på en roadtrip, även om det blir väldans långt! Låter verkligen härligt! :)

    Ha en bra dag!

    Kram Karin, Vita Novum

    SvaraRadera