18 juni 2010

Beställa från House doctor?

Jag ska nu göra en liten beställning från House doctor och undrar om det är någon som önskar beställa något från deras vår/sommar katalog. Mina korgstolar har gått åt som smör i solsken och dessa är bla något som jag ska ta in till en kund, som efterfrågat fler. Som jag ser det kan allt från vår/sommar katalog beställas, med viss reservation för eventuella storpack och slutsålda varor. Passa på att önska, så återkommer jag med ett prisförslag! Senast måndag klockan 10.00 vill jag ha era eventuella önsknigar på mail via info@lillavillavita.se, för då lägger jag beställningen. House doctors katalog finner Ni här!
Ha en underbar helg!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Hej hej. Jag vet inte om jag ska beställa, men jag undrar hur mycket bordet på framsidan kostar i butik?
    Hälsningar// Linnéa

    SvaraRadera