19 november 2011

Helgens erbjudande!


I dag firar jag helgens ankomst med ett riktigt bra erbjudande!
Har fått in dessa underbara adventskalendrar som jag bara älskar.
När jag såg dessa på Formex i början av hösten, visste jag direkt att dessa skulle få flytta in i Lilla Villa Vita till mina båda prinsar.
I stället för små presenter varje dag, kunna ge en liten gåva varje adventsmorgon.
Eller bara hänga ett litet meddelande eller hälsning.
För de som beställer dessa godbitar i helgen betalar man endast 65 kr (75 kr). Så passa på!
För att stiga in i butiken är det endast att klicka här!

Jag hoppas att jag hinner fylla på med fler varor under dagen, så håll utkik!

Bilden ovan kommer från Madam Stoltz!

Nu ska det bli en härlig frukost tillsammans med maken, då prinsarna är hos kära farmor och farfar!
Ikväll ska vi besöka en av stadens restauranger med våra goa vänner!
Det känns som om detta kommer bli en underbar dag!


Jag önskar er alla en mysig helg!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Vi har kört adventspåsar sedan lilla killen var liten och det är väldigt uppskattat. Jag valde att göra så istället för en kalender med 24. Känns bättre att ge några bra saker istället för en massa smått. Och dessutom har min lille kille aldrig varit något för godis så det har inte heller varit ett alternativ. ;)
    Ha en finfin dag!
    Emelie

    SvaraRadera