31 december 2011

Farväl 2011



  Jag vill tacka för detta underbara 2011 tillsammans med er alla!
Ett fantastiskt år med ett digert innehåll!

I dag är en dag med blandade känslor, att ta farväl och lägga ett år bakom sig är lite ledsamt, som att sätta punkt för något som inte kommer tillbaka.
Samtidigt som det känns helt fantastiskt att ha en ny fräsch kalender att fylla med nya utmaningar och härliga upplevelser. Detta året kommer att bli toppen, det känner jag på mig och jag är så tacksam för allt jag får vara med om!

Nu ska jag ladda för fest här i Lilla Villa Vita.
Huset ska fyllas med vännerna och tillsammans ska vi fira av 2011 och skåla in allt det nya!

Ha en underbar dag!
Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Önskar dig och dina kära ett GOTT NYTT ÅR!!
    Nyårskram Tina

    SvaraRadera
  2. Önkar Er ett Gott Slut & Gott Nytt År!
    Tack för ett trevligt blogg år här på Lilla villa vita!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År
    önskar dej ett underbart ljuvligt 2012...och vill även tacka dej för all inspiration under året som försvinner;))

    Vidachampagnekram

    SvaraRadera
  4. Vi hade trevligt värre igår och inte berodde det på att vi druckit för mycket, det var ändå bara. Glömde titta på Grevinnan och betjänten och glömde dricka champagnen som mannen köpt. Hur går sånt till?

    Ha ett härligt 2012, kram
    Jenny

    SvaraRadera