24 december 2011

Från mig till er alla...

  







En riktigt God Jul!

Min önskan är att alla ska få den jul de drömmer om, på vilket sätt det än må vara!
En högtid att njuta av och att erinra sig om varför vi egentligen firar, vilket lätt kan glömmas bort i all stress och kommers.

Var rädda om varandra och kanske ett extra "hej" eller ett leende mot de du möter under denna helg, kan göra underverk!

Under gårdagen fixade jag röda sidenband till min stora krans och även julkärven fick sig ett.
På grindarna hänger kransar och i fönstren brinner ljus!

Frukosten har avnjutits med nygräddat julbröd och nu står Janssons i ugnen!

Nu ska jag bara njuta tillsammans med nära och kära!

Kram Maria

8 kommentarer:

  1. Hej Maria! Så fint med röda band på kransen. Vackra julbilder!!
    Önskar dig en riktigt GOD JUL!!
    Kramen Paula

    SvaraRadera
  2. En riktigt riktigt God Jul!

    Stämningsfulla fina fina bilder!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  3. Underbara julbilder!

    Önskar dig och din familj en underbar Jul!♥
    Julkram Tina

    SvaraRadera
  4. Så vackra bilder !
    Önskar dig en riktigt fin jul !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  5. (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫GOD JUL!

    Önskar Maud

    <
    Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  6. Hej, Maria!
    Jag är glad att jag hittade din blogg i en "jullovet". Jag finner honom mycket inspirerande. Det finns mycket att upptäcka. Kransen ser mycket elegant.
    Jag önskar dig också en vacker och fridfull jul.
    Kram,
    Uschi

    SvaraRadera
  7. Mysbild :)

    Jag tänker också på alla som inte får någon mysig jul, alltid läser man i tidningarna efteråt om kvinnomisshandel och liknande. Alla barn som inte får vara trygga i sitt eget hem och så vidare. Usch och fy :(

    Ha en fin fortsättning på julhelgen, kram
    Jenny

    SvaraRadera