12 januari 2012

Jeansvår!




 




  
Mätsticka, kuddar, lapptäcke, zinkkorg Lilla Villa Vita
Hunter stövlar från Cenino Donna Shoes
Väska Mulberry

När varje vår står för dörren blir jag sugen på att uppdatera min jeansgarderob.
Nya färger, modeller och jag kan se framför mig hur snygga de kommer att stå sig emot solbränd sommarhud. Långa tider dithän, men fram tills dess frossar jag i butikens nyanlända godingar.
Underbara jeanskuddar som passar så fint till det vita och beiga i inredningen.

Jag har uppdaterat min glasveranda, i somras hade jag stråhattar på denna vägg och nu har de fått lämna plats åt det vackra renhornet och den fräcka mätstickan. 
På bänken ligger dessa mysiga kuddar från butikens färskaste nyheter. 
Jag vill passa på att tipsa om ett riktigt bra erbjudande.
Lapptäcket på bilden med rutig baksida har jag just nu till ett riktigt bra pris, kika här för mer info!

Runt husknuten blåser det ännu en storm och mitt gamla hus är ju inte direkt det varmaste huset i stormtider. Uttrycket med självdrag blir lite extra påtagligt om man säger så...

Nu väntar lite smarrig tomatsoppa, gott för både gom och min frusna själ!

Ha det bäst kära vänner!

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Å vilka härliga bilder! Nu vill jag göra om i min hall! :)

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är det väl så fint med jeans, vårfeeling.

    Har precis också köpt jeanskuddar, vad passar bättre mot vitt.
    Ha det bäst
    AC

    SvaraRadera