1 februari 2012

En liten fika!



Mugg Lilla Villa Vita, kudde Flowerfield, doftljus Home & Clothing

En liten fikapaus är aldrig fel!
Njuter av gott kaffe i den finaste koppen.
Fann dessa muggar på Formex och föll så för dess härliga form och färg.
Handgjorda med vacker glasyr, ett riktigt litet konstverk.
Nu har jag en till fikat och en till kontorets alla pennor.

I går besökte jag stadens senaste butikstillskott, Home & Clothing.
En härlig butik med stort sortiment av Lexington, både i kläder, handdukar och lyxigt frasiga sängkläder.
Ett doftljus av märket Woodwick, fick följa med hem denna gången.

Älskar denna fräscha doft som sprider sig i huset.
Kan inte direkt säga vad det doftar, ananas och lite äpple kanske?
Den röda färgen sticker kanske ut lite , men det gör absolut inget, när det doftar så ljuvligt.

I dag har jag båda sönerna hemma, äldsta sonen har varit lite krasslig i feber och då fick även minstingen stanna hemma som lite sällskap.

Nu ska vi gå och bygga en liten koja...

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Om jag ser rätt så är det tryffel du äter va? Jag ääälskar tryffel.. :)

    SvaraRadera