7 mars 2012

Dukningstips!






Glasvaser & ägg Lilla Villa Vita


I gårkväll hade jag celebert besök i mitt lusthus av kvinnonätverket "Ladies circle".
Ett gäng med härliga och glada kvinnor som träffas varannan tisdag och gör olika företags- och studiebesök.
Denna tisdag var det dags för en träff i mitt lusthus och där jag fick den stora äran att berätta om mitt företagande. 

Jag dukade upp på bordet med lite vårblomster.
En enkel och stilren dukning med skir brudslöja i många glasvaser.
Vårens första penseér klädde jag in i papper från en gammal psalmbok och virade ett enkelt bomullssnöre runtom.

Som dekor la jag ut helt fantastiska skimrande påskägg.
Lika fina att hänga i riset, som att förgylla bordet med.

I dag vill jag säga grattis till söstra min, som fyller år just idag!
Hurra Hurra Hurra!

Stor kram till er alla!

Maria

3 kommentarer:

  1. Åhh så fint!!!

    Älskar brudslöjan alldeles i sin emsanhet:) Har varit och införskaffat en stoor bukett idag också..;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Underbara dukningstips! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Otroligt sött, både äggen och den lilla pensén!!!

    SvaraRadera