12 mars 2012

Lite hallpics






Ny vecka och nya tag!

Jag har ägnat helgen åt att röja och rensa, ut med all vinter och nu får våren mer än gärna komma och ta plats.

Genast blir hallen ljusare och luftigare och även om vinterjackorna får hänga kvar ett litet tag till, så behöver inte hela arsenalen hänga framme. 

Jag har fått ny energi och blev så sugen på att dela med mig till er från min vårstylade hall!

Buddha figuren kommer från den charmiga antikmarknaden i New York, som jag besökte i december.
Ett fantstiskt ställe och framförallt stad, som jag har ett otroligt sug efter att besöka igen.

Änglavingarna kommer från Panduro och de har fått hänga kvar sedan i julas...

Ni kanske undrar var alla jackor är? De har fått praktisk förvaring under trappan.
Jag har satt upp rundstavar, där jackorna hänger på galgar.
De sväljer mycket förvaring, man får undan jackorna och slipper se dem.

Ha en underbar bra start på veckan!

Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Ser verkligen utstädat och rensat ut, och så ljust och härligt! Välkommen våren :-)

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt! Precis så rent och luftigt som jag vill ha det. En snabb titt i hallen får mig att inse att nu behövs det rensas! Bort med vintern!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Sååå himla fint..krispigt vitt..love it!!!!

    Härligt att få undan lite, håller på röjer lite här hemma idag jag. Har en liten sjukling här hemma så jag passar på att fixa lite mellan varven!

    Ha de gott rara du
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. God Kväll !
    vilken underbar hall ni har.
    Ja visst är NY häftigt..har varit där med sambon 2 ggr och i höst ska vi dit med barnen en sväng, ska bli så kul att få ge dom den upplevelsen. Har missat fleamartket båda ggrna så jag hoppas på att hinna springa en snabbis nu..
    kram på dig// GaBRIELLA

    SvaraRadera
  5. Men snälla nån vilket fantastiskt fin avslut på trappan, å dörren och fönstren WOW. Hatthyllan var riktigt snygg omålad.
    Må så gott
    AC

    SvaraRadera
  6. Så snyggt ni har det.:-) Stina

    SvaraRadera