15 mars 2012

Silverägg!




Jag har fått hem de allra snyggaste påskäggen någonsin.

Att bara få ligga framme som dekoration eller att fylla med favoriterna och ha med sig som gåbortpresent till påskens bjudningar.

 Vaktelägg är en annan favorit, synd att de ska vara så svåra att få tag på.

För några år sedan köpte jag en kartong på Village och de åker fram varje vår.

Jag har upptäckt, tack vare Camilla på Millas hem, att min mail har krånglat enormt på sista tiden.
Många mail har aldrig kommit fram och om det är så att ni har mailat mig och inte fått svar, så beror det på dessa tekniska missöden och inte på något annat.

Ett stort tack till dig Camilla, som inte gav upp!

Maila mig gärna igen, så lovar jag att ni ska få svar!

Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Underbart ägg. Sånt vill jag ha! Hälsar på i butiken liten senare.

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra äggbilder!!! Kanske måste jag oxå köpa mig ett;) Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh så underbart silverägg..:)
    Som du sa, fint att bara ha framme på bordet!!!

    Ha en toppendag
    Kraam susanne

    SvaraRadera
  4. Åh det står Jennie på den! Påskpynt i helt min smak! Kram!

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅ va fint! Tror jag måste köpa ett på en gång innan de tar slut!:)
    Ha en härlig kväll!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Helt otroligt fint. Har aldrig varit någon älskare av påskpynt eller ägg men det här var riktigt vackert...som allt annat du visar.
    Ha en riktigt skön helg.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Sådärja! Nu blev det ett köp hos dig såhär innan helgen :-) 2 st fantastiskt snygga påskägg (ett ska mina föräldrar få tänkte jag) och ett supersött litet durkslag. Lovely!! Älskar att hämta ut roliga paket på posten, blir som en extra födelsedag :-) Ha en underbar fredag Maria! Kram på dig

    SvaraRadera