7 maj 2012

Vår i köket!






Nu har det landat lite vårnyheter i butiken!

I sommarens vackraste nyanser och i klassisk emalj!

Jag blev så glad då jag fann dessa charmiga emaljgrytor och har tänkt att de ska få flytta ut till sommarköket i trädgården, då vädret blir lite varmare.

De små minimuggarna ska jag duka fram till barnen.
De är nog tänkta till espresso, men ja tyckte att de var så fina, nästan som en lite finare "dockservis".

Tusen tack för alla fina hälsningar angående vår trädgård, blir så glad av att läsa era fina ord och det känns verkligen upplyftande då delar av gården fortfarande är ett kraterhål, då jag väntar på mina pålar till pergolan.

Ha en skön start på veckan!

Kram Maria


5 kommentarer:

  1. Åh, vad fina saker!!
    Nu längtar man ännu mer efter sommaren!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Muggarna ska jag nog kika lite närmare på . Så fina saker .

    SvaraRadera
  3. Men så vackra pastelliga muggar!! Skafferi-skylten ska jag fundera lite på.

    Må så gott

    Anette

    SvaraRadera
  4. Åh emaljgrytor...så fina! Har en ljusblå som jag fått av min farmor, en speciell känsla att laga mat i den faktiskt. Härliga mugggar du har oxå.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Så fina emaljgrytor i ljuva pasteller!! Och muggarna var ju bara för söta :-) Ni har så fint i er trädgård Maria, ska bli så roligt att följa ert pergola bygge!! Ha en fin tisdag!!
    Kramen Paula

    SvaraRadera