21 juni 2012

Trädgård i morgonsol


Jag vill önska er alla en helt fantastisk midsommarhelg med sill, potatis och jordgubbar!

Idag börjar förberedelserna och jag längtar så efter att bara umgås med nära och kära, äta lite gott och ta en tur runt midsommarstången!



I dag blir det lite bilder från vår trädgård, som är som allra vackrast nu i midsommartid!

När rosorna står i full blom, påminner det mig om en dag för fyra år sedan, då vi var på visning av våra drömmars hus!

Ett litet bortglömt hus, men där rosorna blommade, precis som om de ropade, kom, kom, ta hand om vår skatt!

Och att rosorna fortfarande skänker oss allt det vackra, ser jag som ett gott tecken.






Kram Maria

9 kommentarer:

  1. Ni har verkligen ett fantastiskt vackert hus!!! Vårt är på väg att bli vitt och fint det med:))
    Önskar dig en jättefin midsommarhelg!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder Maria!! Jag har ju rent fysiskt varit där också och kan bara säga att både ditt hus och din trädgård är en fröjd för ögat!!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Tack för titten i din fina trägård!! Ser gärna mer!! Mvh/Ulrika

    SvaraRadera
  4. Så fint ni bor, och rosor är verkligen fantastiska. Min första ros har precis börjat blomma, har några nya som aldrig blommat förr så det ska bli otroligt spännande, går och kikar på knopparna varje dag.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Glad midsommar till dig och din familj! Tack för alla underbara bilder som skänker så mycket inspiration!

    Kram Cecilia Johnfors

    SvaraRadera
  6. Ni har det så vackert så jag nästan tappar andan av dina bilder. Ett av Sveriges vackraste hem, kanske sagt det förut, men kan ej säga det för många gånger!!!!
    UNDERBART!!!
    Önskar dig en superhärlig midsommarhelg.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Din trädgård ger mig massor av inspiration, helt underbar!! Så lummig och mysig precis som jag vill ha vår en vacker dag!! Mysigt med lite sittplatser här och var. Önskar dig och familjen en fin midsommarafton!! Kram Paula

    SvaraRadera
  8. Jag förstår att det är ert drömhus för det är verkligen fantastiskt ... Ni har verkligen renoverat med varlig hand ... Såklart rosorna älskar er ... Kram farmorannasarv

    SvaraRadera
  9. Åhhhhhhhhh, såååå vackert!
    Vilket fantastiskt fint hus ni har! Och vilken fin trädgård!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera