13 mars 2013

Vår med Chhatwal & Jonsson








Foto: Maria Sandberg Lilla Villa Vita

Så har våren officiellt invigts på glasverandan med fint sällskap av de nya favoriterna från
Chhatwal & Jonsson.

Glasverandor är ju som allra bäst på våren, när de efterlängtade solstrålarna värmer in genom de handblåsta glasrutorna och skapar vackra konstverk på väggen.

Sommartid blir det allt för varmt att sitta på verandan, så just nu njuter jag här som allra bäst.
En kopp kaffe, en tidning och lite sol, när dagen är som bäst!

Kuddfodral Chhatwal & Jonsson, Lilla Villa Vita
Pall Lilla Villa Vita
Stråhattar Granit
Väska Palmgrens

Ha en fortsatt mysig onsdag!

Kram Maria

14 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Och underbar veranda! Vårsol på en glasveranda är något särskilt, det håller jag med om. Vår är inte möblerbar, men trappan till ovanvåningen är en favoritplats. Där hamnar vi allt som oftast, nu för att njuta av vårsolen. De dagar den tittar in förstås...

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker veranda! Och man blir oerhört frestad att omedelbart införskaffa en stor kuddhög :)!

    SvaraRadera
  3. De där kuddarna väntar vi också på. De kommer nog när som helst!
    Jättesnyggt med allt det blå. Kom på igår att jag ju hade blått förra året- måste plocka fram det igen så det känns sommar och sol!
    Kram, Judita

    SvaraRadera
  4. Härlig veranda och jag älskar blått och vitt. Alltid fräscht!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Verkligen fint med blått och vitt nu till våren. Fin fina kuddar! Önskar dig en mysig kväll! Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Lovely, lovely! Jag kommer gärna och fikar hos dig ;) Du har verkligen fått det superfint med det vita och det blåa.
    Kram Ester

    SvaraRadera
  7. Så ljuvligt vackert!!!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  8. Du är så duktig på att skapa rätt känsla, det ser så härligt ut! Här är fortfarande kallt och snöigst. Längtar så!! Kram Ninni

    SvaraRadera
  9. My gaaad vill ha alla kuddarna bums, och din veranda tack:)

    Kram fining!

    SvaraRadera
  10. Verkligen fräscha kuddar!! Jag kan tänka mig som ovan skriver:)))
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag tror jag dör lite nu...så vackert!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Oj så fint du har det! Vilka kuddar!!!!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  13. Oh my vilken fanatstisk veranda!!!
    Hoppas du kan sitta där idag och njuta av solen en stund!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Jag dör, så snygga bilder!! Love it!!
    Kramar Lina

    SvaraRadera