6 september 2013

Att belöna sig själv!


Packar lilla väskan inför min resa till huvudstaden
Träningskläder och joggingskor blandat med den lilla svarta och klackaskorna, för här ska det firas!

Fira maken som fyller år och fira mitt första lopp!
Presenten och flaggan får följa med!

Min egen belöning har jag beställt hos fina Ulrika på Little.U

Nu ligger den här och väntar i sitt fina omslagspapper och jag längtar tills jag får bryta förseglingen!

För det är en liten grej hos mig, att belöna mig med något jag länge önskat, eller något betydelsefullt för min fortsatta träning, när jag klarar de där små målen jag har satt upp.

Jag lovar att visa er Ulrikas fina alster senare!


Nej, nu får jag sätta fart med att plocka ihop resten!


Önskar er en fin helg!
De har visst lovat sol och vackert väder, underbart!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar