11 september 2013

Underbara Stockholm!



Helgen i Stockholm var fantastisk!
Sol, ljumma vindar, födelsedagsfirande, Tjejmil, Gröna Lund, men framförallt värdefull familjetid.
Helt perfekt!

Tjejmilen gick väl sådär. Det var roligt att uppleva cirkusen och vilken känsla det var att springa i mål i sin allra första tävling, med familjen som främsta supportrar och få sin första medalj.

 Jag var stolt som en tupp!

Dock var det alldeles för mycket folk och det gick inte att springa i det tempo, som jag hade önskat.
Men det gjorde inte så mycket. Jag hade bestämt mig för att inte satsa på några tider, utan bara njuta av atmosfären och festen runtomkring!



Det var premiär för mig på Gröna Lund. Vi åkte karuseller så det stod härliga till!



Vi bodde ute på Djurgården på det bästa familjehotellet jag upplevt i Stockholm.
Scandic Hasselbacken. Perfekt när man reser med barn, gröna ytor för de små med spring i benen, fantastiska lusthus i sekelskiftesstil och granne med Gröna Lund! 
Kan inte bli bättre!





Utsikt från hotellets trappa.

Hela familjen var nöjda med vår weekend och vi funderade på att göra det till en tradition, vilket innebär att jag kanske skulle ta och anmäla mig till Tjejmilen 2014 redan nu?

Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Ser fantastiskt härligt ut i Stockholm i det underbara vädret.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat "tjejen" och tack för sköna bilder från Stockholm...

    SvaraRadera
  3. Wow, vad du är duktig!! Ser härligt ut.

    Kram

    /susann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susann!

      Dagar man kan leva på länge...

      Kram Maria

      Radera
  4. Bra kämpat och jisses vad snygga armar du har!
    Fina bilder och tack för tipset om hotellet, det skall jag försöka komma ihåg. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera