6 februari 2014

Tips på soffbord, tack!


Vackra bilder med vårkänsla från HM Home.

Älskar kombinationen med grått, rosa, guld och marmor. 
Golvet, takhöjden, stuckaturen och ljuset...

Och det där bordet föll jag som en fura för. Den runda formen med det matta mässingsunderedet och så toppat med den vackraste marmorskivan.  Är det någon som vet var det kommer i från?
Jag har letat efter något liknande, men inte funnit det. Så ni får gärna hjälpa mig, ingen blir gladare än jag!





Pressbilder från HM Home

Önskar er en finfin torsdag!

Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Bilderna från HM är jättefina! Och tänk vad många liknande bord det står i olika hem, på vinden och på loppisar! Gäller bara att hinna först... Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Instämmer fullständigt! Vilket vackert bord det skulle gärna få flytta in till mig med. Håller tummarna för att det är någon där ute som vet :)

    Trevlig kväll!
    Kram Nadia

    SvaraRadera
  3. Åh jag älskar också de där bilderna! Allt i dem faktiskt! Ha en skön start på helgen, kram!

    SvaraRadera
  4. Vet att jag har sett några liknande när jag har kollat runt, typ
    http://oxdenmarq.com/filter/table/BIG-O
    http://oxdenmarq.com/filter/table/NINETY-80x80
    men tycker nog ändå att bordet på HMs bilder är snäppet snyggare! :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera