24 november 2014

Det blev en julmarknad


Helgen är till ända och mycket skulle hinnas med.
Fönstren är numera putsade och redo för nästa helg adventspiff.
Jag pustar lika mycket varje gång jag ska ge mig på de där fönstren.
Visst jag älskar mina gamla fönster med spröjs och charm, men att hänga ut genom dem och balansera är snudd på lite galenskap. 

Nu är de iallafall klara och vilken skillnad det blir med nyputsade fönster, underbart!



Efter städdagen blev det en liten familjeutflykt, nämligen till julmarknaden i Hässleholms gården
Kransar, handstöpta ljus och en flaska äppelglögg, fick följa med hem i bagaget.
Saknade bara den krispiga kylan och ett lätt snöfall istället för duggregnet.
Men annars var julstämningen på topp.




Roligt att titta på allt fint hantverk, vilken skaparlust det finns!

Önskar er en fin start på veckan!

Kram Maria


1 kommentar:

  1. Så himla kul med julmarknad och mycket fina saker! Kram Jannice

    SvaraRadera