13 november 2014

Nyfiken på!


Just nu längtar jag efter att få läsa lite nya böcker och högst upp på min önskelista på bokhimlen är dessa två alldeles pinfärska böcker.

Yoga Girl av Rachel Brathen. Denna svenska tjej, som lämnade Sverige och ett liv som var på väg åt fel håll, fann kärleken på paradiset Aruba och upptäckte Yogans förtrollande värld.
Nu delar hon med sig att sitt nya liv och berättar om hur Yogan har förändrat henne. Bara på Instagram är hon Yoga Girl med 1,1 miljoner följare.
Helt fantastiskt!

Även jag är henne en trogen följare och inspireras av hennes liv och vackra bilder från Paradiset.
Därför längtar jag lite extra mycket efter att få läsa hennes bok och få mer härlig input.

Just nu är Rachel i Sverige och det hade varit så roligt att få gå på hennes föreläsning och workshop.
I dag är hon på Åhléns City i Stockholm och signerar böcker mellan kl 16-18. Så är du i närheten måste du kila dit!


En annan tjej som inspirerar mig mycket är Sofi Fahrman, med bloggen Sofis Snapshots. Mode och livsstil i en skön blandning.

För ett tag sedan släppte hon tillsammans med Julia Fors, boken Bodylicious och den har varit flitigt läst här hemma. Nu har de alltså släppt efterföljaren Superlicious, som ska rikta sig för att hela kroppen ska må bra inifrån och ut.
Deras förra bok hade verkligen vackra bilder, som inspirerade och jag kan inte tänka mig att denna nya, skulle vara något undantag.

Så nu har jag två saker att sätta upp på min önskelista till tomten.

Yogagirl kan man hitta här

och 

Superlicious här


Tack tomten för att du läser här!


Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar