15 januari 2015

High Heels Weekend


Dags för vinterns stora helg!

Stockholm med finaste vännen Eva!

Vi har bokat en riktig tjejhelg i storstan, med allt vad det kan innebära...

För att sätta touchen på helgen, kallar vi den för vår High Heels Weekend

Det är nu det är dags att damma av de högklackade, ta fram godbitarna ur garderoben och bara njuta av en riktigt tjejhelg!


Vi inleder helgen med att åka till Formex (då kan jag lova att de högklackade inte har åkt på ännu. Nej, då är det bekväma skor som gäller.)
Jag som brukar springa runt på mässan själv, tycker det ska bli så roligt att få sällskap. Någon att bolla ideér och tankar med och bättre smakråd kan jag inte få. 


Formex med inriktning vår och sommar är fantastiskt roligt att besöka.
Att inspireras av ljusa, krispiga färger och spana in alla nyheter som kommer till Lilla Villa Vitas webshop.

Jag har siktet inställt på nya spännande leverantörer, hoppas kunna visa mer här framöver.


Jag längtar efter blå toner. Här i härliga glasflaskor. Så fina att dekorera med såväl inne som ute i sommar.


Vi kommer att bo på mitt favorithotell, med utsikt över Nybrokajen.
Hotell diplomat, med dess fina arkitektur och atmosfär.
Vackrare trapphus har jag nog inte skådat.


Med ett badrum som erbjuder underbara produkter. Doftar ljuvligt kan jag lova!


En av kvällarna kommer vi att besöka Vassa Eggen. 
Godaste maten och även här en skön atmosfär.

Shopping, långa luncher, lite bubbel och framförallt underbart sällskap!

Dags att börja packa väskan!

High Heels Weekend
ÄNTLIGEN!

Vill ni "följa med", så finns jag på instagram under helgen!
@lillavillavita

Välkomna!

Kram Maria


Bilder:
 redcarpet-leblog.com
Formex
Hotell Diplomat
Vassa Eggen

2 kommentarer: