19 januari 2015

Redo för vår!


Vilken underbar helg jag har upplevt!

Mängder med inspiration, tips och ideér på Formex.
Jag och Eva (världens bästa smakråd) hittade mängder med färska nyheter till butiken.
Jag känner mig så nöjd med alla beställningar.
Nu ska jag bara sätta mig ner och gå igenom alla ordrar och sy ihop säcken på ett vackert sätt.

Bla kommer ni att hitta de räfflade utekrukorna här på bilden ovan, de kommer bli så fina till alla vårens planteringar.

Efter en heldag på Formex, nöjda, glada och smått möra, som hör till när man springer runt på mässor, hamnade vi till slut iklädda feststassen, higheels och glitter i öronen på restaurangen Miss Voon.

Jag säger bara wow!

Vilken mat och atmosfär. Deras hummertacos var något av det godaste jag ätit. För den som inte provat hummer i tacos (inklusive jag själv innan) låter kanske maträtten lite suspekt, men det var fantastiskt, ni måste prova om ni får tillfälle någon gång!


Önskar er alla en fin start på veckan!

Nu ska jag ge mig ut till butiken och packa leveranser till Linköping, Jönköping, Norrköping, Uppsala, Östersund, Lund, Umeå...

Så glad och tacksam för allt som händer mig just nu!

Kram Maria



1 kommentar:

  1. Åh blir grymt avundsjuk på detta fina planteringsbord!!!! Snyggt stylat Allt gott Mari

    SvaraRadera